Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Sunday, August 17, 2008

The returned


Salam pd semua bloggers...

Lama gak aku terpaksa melupakan buat sementara blog aku ni.Bukan di sengajakan tapi kerna terpaksa aku rela kan diri....

Setelah berhempas pulas berusaha dn atas ehsan bantuan dari seorang member blogger akhir nya masalah dapat diatasi dengan jalan dan cara yang terbaik...amin..

Untuk memulakan kembali tenaga dalaman dlm mengupdate blog ni..aku papar kn sedikit tentang aktiviti aku hari ini..
Hari ini anak aku yang bongsu Nur Qamarina telah menyertai satu pertandingan Mental Arimetik (betul ke aku punya ejaan ni) di Sekolah Menengah Pasir Gudang 2. Pertandingan ini adalah anjuran Tadika Pintar Bistari.
Walaupun anak aku tak dpt sampai ke pusingan akhir tapi setidak-tidak nye aku tumpang bangga dgn anak bangsa ku yg lain yg walaupun dlm usia semuda 5~6 tahun mampu menjawab soalan dgn berani ,pantas dan betul lak tu...woooo terer tu...
So akhir kata...aku dah kembali...Lawan Tetap Lawan,Lawannn Sampai Menang...
Arios..



No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter