Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Thursday, June 11, 2009

Keluarga tahanan ISA masih perlu dibantu

Walaupun dihebohkan agak ramai tahanan ISA dibebaskan baru-baru ini, namun kita harus ingat bahawa di dalam sana, di Kamunting, masih lagi berlaku kezaliman yang berleluasa, yang memerlukan perhatian serius kita.

Saya bimbang rasa sensitif kita terhadap penganiayaan oleh ISA semakin luntur apabila kian ramai tahanan ISA dibebaskan. Sepatutnya tekanan harus berterusan dihalakan kepada kerajaan yang zalim ini, yang secara bermaharajela melakukan tangkapan borong tanpa bicara.

Selain itu, saya juga tidak pasti dengan nasib dana bantuan kepada keluarga ISA, seperti yang diusahakan oleh pihak Harakah. Kalau dulu agak kerap juga berita-berita sumbangan yang disampaikan, antara lain oleh Ketua Pengarang Kumpulan Harakah sendiri, Ahmad Lutfi Othman, sehingga menyeberangi Laut China Selatan, ke Sabah.

Saya harap tabung itu terus dipergiatkan.

Di sini saya perturunkan nombor akaun bank yang berkenaan, yang sebelum ini selalu diuar-uarkan melalui iklan dalam Harakah dan Harakahdaily: HARAKAHDAILY DOT COM, nombor akaun Maybank 564070000336.




No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter