Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, August 31, 2010

Siapa Nak Repot Nih...!!!


Putera Haakon and Puteri Mette-Marit (kiri) dari Norway menziarahi
Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz di Shah Alam, 10 Mac 2010. — Foto Reuters/TMI

Berahim katak, bila nak pi buat repot ni ... dah sah-sah terbentang di dalam gambar di atas dua orang BUKAN ISLAM dan yang perempuannya pula tanpa menutup aurat telah megadakan lawatan ke masjid yang dinyatakan di atas. ...
Menteri Agama  pula macamana ni ... komen lah sikit Jamil Khir .... Sebagai menteri agama hang boleh cakap apa saja, betul tak betul belakang kira lah ... janji kenyataan membodek.

He he he...

Satu Komen :

Weii..tak leh report laa..x cukup bukti...gambar tu kat luar masjid.Lagi pun Jakim kata pelancung bukan Islam tak pe masuk masjid..yang haramnya orang bukan Islam dari PKR dan DAP saja. Kalu dari MCA, MIC dan Gerakan mungkin tak pa..tak taulah tak try lagi.

Cuba kamu ajak apa nama tawkey cina MCA yang berlakon Porno tu..( lupa pulak nama dia ) ke majlis buka puasa kat masjid atau tak pun kau ajak Ng Yen Yen sekali...baru buleh MAIS, JAIS atau JAKIM keluarkan fatwa pulak. Ni aku agak jelah fatwa tu nanti akan dikategorikan begini:
1. Harus sekiranya bukan Islam tersebut adalah pelancung asing atau dari Parti MCA, MIC dan Gerakan.
2. Haram sekiranya bukan Islam tersebut dari parti PKR atau DAP
3. Mana-mana orang Islam pulak kalu dari  **** diharuskan menutup aurat ketika memasuki masjid atau surau. Lain- Lain orang Islam hukumnya wajib menutup aurat ketika memasuki masjid atau surau.
 Nota Kaki:

Puak Polis FRU dan SB pernah masuk kemasjid atau surau tanpa menanggalkan kasut,sebagaimana peristiwa dimasjid negara pada tahun 1998 dulu dan juga disurau Memali pada tahun 1985...tak kan dah lupa kot.Che det,Hanif Omar ,Musa Itam,Rahim Noor semua masih agi idup boleh buat pengesahan atau penafian.


Monday, August 30, 2010

Sunday, August 29, 2010

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter