Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Wednesday, September 10, 2008

Dari Moderator

Salam...

Untuk mengelakkan salah faham atau dianggap bahan bacaan yg boleh membuatkan hati dan perasaan pengunjung blog ini tercalar, tanggapan serta menimbulkan kekeliruan serta persepsi yang pelbagai, moderator telah mengambil keputusan utk menarik balik penyiaran satu artikel dri blog ini...

Ugama mengajar dan sentiasa membimbing kte kearah kebaikkan dan meninggalkan kejahatan, itulah intipati sebenar yg cbe disampaikan.Segala kebobrokkan & dosa yg dilakukan adalah ats pilihan sendiri.Pembalasan itu pasti dn tidak boleh lari dri hukum KARMA. Sentiasa menjaga keharmonian & silaturahim dikalangan umat sejagat adalah lebih penting dari hipokrasi...

Segala yg baik dtgnye dri ALLAH dan yg silap/salah adalah atas kelemahan diri moderator sendiri dan itu amat2 dikesali...
Terima kasih ats teguran dan komen..Cuma Tuhan Azzawajalla yg lebih mengetahui...
Wasallam..

2 comments:

X-YB Team A said...

salam...
aku baru nak baca artikel kontroversi tu...tapi dah kena remove pulak...

arjuna

Anonymous said...

ko bce la aper yg ade...itu lebih baik.Artikel yg sengaja disensasikan...

moderator

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter