Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Wednesday, October 8, 2008

Kurang Ajar

Artikel asal oleh:Keretaburuk

" PM Dollah membebel mengatakan hindraf bersikap kurang ajar sebab masuk rumah orang tak ketuk pintu ketika PM Dollah menghabiskan wang rakyat mengadakan rumah terbuka 1 syawal lalu. Pak Lah apa kurangnya, lagi lah kurang ajar.

Contoh sikap kurang ajar PM Dolah seperti tidur dalam majlis rasmi dan juga suka bercakap berbohong. Memang kurang ajar Pak Lah ni dan banyak lagi tindakkan kurang ajar oleh Pak Lah yang segaja tidak mahu ditulis disini. Biarlah sikap kurang ajar Pak Lah ini kita pendam dalam hati masing-masing, hari baik bulan baik...

Sikap kurang ajar Pak lah dan menterinya menyokong ISA sah diperlakukan keatas rakyat Malaysia yang mana berkelakuan kurang ajar pada Barisan Nasional. Para pemimpin Barisan Nasional yang kurang ajar ini membandingkan kelakuan kurang ajar kerajaan US keatas tahanan kem Guantanamo. Mereka-mereka (Barisan Nasional) yang kurang ajar ini mengatakan ISA adalah perlu keatas rakyat yang kurang ajar kepada kerajaan serta negara dan kelakuan kurang ajar ini diterima pakai oleh kerajaan US keatas kem Guantanamo.

Sudah dasar kurang ajar pemimpin kerajaan Barisan Nasional kerana kurang Diajar. Kenapa hendak bandingkan ISA dan kem Guantanamo? Di kem Guantanamo adakah kerajaan US berperilaku kurang ajar terhadap rakyatnya? Adakah rakyat US kena tendang terajang dalam kem tersebut? Tahanan kem Guantanamo semuanya rakyat asing. Tiada najis dan air kencing rakyat US pun di sana. Hendak bandingkan kem tahanan Kemunting dan kem tahanan Guantanamo? memang kurang ajar lah.

Lu sendiri pikir la beb....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter