Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, March 10, 2009

Undi Pos Tidak Semestinya Memihak Kerajaan - Berita Harian

Undi pos tidak semestinya memihak kepada kerajaan sehingga boleh membawa kemenangan kepada Barisan Nasional (BN) sama ada dalam pilihan raya umum atau pilihan raya kecil, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz.

Beliau berkata tidak ada sebarang perbezaan nilai undi rakyat atau undi pos kerana ia datang daripada warganegara Malaysia yang layak untuk mengundi berdasarkan kepada Perlembagaan Persekutuan.

"Dalam sistem pilihan raya di Malaysia, seseorang yang mendapat undi terbanyak walaupun satu undi dianggap pemenang. Tidak kiralah dapat undi yanglebih dari undi pos atau undi biasa," katanya ketika menggulung perbahasan usul Menjunjung Kasih Titah Yang di-Pertuan Agong pada Persidangan Dewan Rakyat di sini hari ini.


KELENTONG LAGI…. TIPU…. LEBONG…

PERGI LAH TANYA…. BERAPA RIBU ASKAR DAN NAVY…. MENGUNDI PAKAI POS TAPI TAK PERNAH TENGOK KERTAS UNDI….. BUAT BUAT TAK TAHU…. YANG MENGUNDIKAN UNTUK ASKAR/POLIS/NAVY TU…. PEGAWAI MEREKA….

BACALAH AKHBAR HARAKAH … BERAPA BANYAK ASKAR PENCEN MANGAKUI YANG MEREKA TAK PERNAH MELIHAT KERTAS UNDI

KALAU HARAKAH TU AKHBAR HARAM…. BACA LAPORAN MAFREL – MALAYSIAN FOR FREE AND FAIR ELECTION….

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter