Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Saturday, September 19, 2009

Eid Ul Fitri

Islamic Greeting Card by Alhabib. Visit www.al-habib.info for more greeting cards like this!

Kami sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya pada keluarga,kenalan,kawan2 dan yang mengenali diri yang jauh mau pun yang dekat.

Kami sekeluarga ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada sebarang salah dan silap dalam kita berkomunikasi dan gurau senda yang ter over. Halal kan yang termakan terminum.

Bagi mereka yang balik kampung untuk beraya,berhati2 ketika memandu.Semoga selamat sampai ke distinasi masing2.

Dikesempatan ini juga ucapan takziah untuk isteri tersayang keatas kembali nya ayahanda tercinta a.k.a mertua ku ABDULLAH BIN HASHIM ke Rahmatullah pada 14/9/2009. Semoga roh nya sentiasa dicucuri rahmat dan di tempat kan di sisi yang terbaik..Amin.

MAY ALLAH GUIDE YOU IN THESE DIFFICULT TIMES

MAAF ZAHIR & BATIN

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter