Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, September 1, 2009

Sah Petrol Naik Harga



Dengan ini di maklum kan bahawa harga petrol telah dinaikkan. Harga baru petrol RON97 dinaikkan daripada RM1.80 kepada RM2.05 mulai hari ini.
Manakala harga petrol RON95 yang dilancarkan hari ini - bagi menggantikan RON92 - dijual pada harga RM1.80 seliter.
Terima kasih Kerajaan ku..ini lah hadiah paling istimewa untuk bangsa ku terutama golongan marhain sempena hari kemerdekaan Malaysia yang ke 52 dan juga ang pow Hari Raya.

Menteri buat statement tapi tak buat homework.....suke2 dia je harga minyak dunia US80....kah kah kah


1Malaysia: Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan....Podahh.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter