Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Saturday, December 27, 2008

Nota Untuk Gapena

Tuan gapena, siapakah yang menjadi batu api @ tukang hasut yang tiba-tiba gapena dilembu-cucuk-hidungkan untuk saman kementerian pendidikan?

Setelah beberapa tahun murid-murid sekolah kampung, ibu bapa dan guru-guru dibebalkan dek pembelajaran sains dan matematik dalam bahasa inggeris, tiba-tiba apa kejadahnya gapena berkokok? kenapa gapena tidak menayangkan kemaluan sebagai anak jantan sejak awal dahulu, sejak ura-ura pembelajaran sains dan matematik dalam bahasa inggeris akan dilaksanakan?

Apakah masa itu gapena sedang kenyang dilembukan dengan tanah, rumah dan aset bernilai ratusan ribu ringgit malaysia? apakah kerana kepentingan perut dan kroni terjejas maka hari ini gapena berani ugut kementerian pendidikan sedang mangsanya adalah murid-murid sekolah kampung yang otak tempurung kepala mereka dibebalkan sebagai bahan uji kaji?


-Pyanhabib-

1 comment:

Anonymous said...

Dah puas bersidang berseminar tetapi kerajaan tetap berdegil. Nampaknya giliran hulubalang gapena pula bersilat. Kita tengok nanti siapa yang kena...

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter