Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Friday, January 2, 2009

Nak Meniaga Ke Nak Cari Pasal...??

Pagi-pagi lagi dapat email yang menyakitkan hati aku...

Ni apa la punya bingai... nak meniaga ke nak carik gaduh???

No telipon ada dekat bawah tu, aku malas nak telipon, sesape yang rajin, tolong-tolong la telipon mamat bernama Jason ni & tolong bagi nasihat sikit... kalau rasa nak buat report polis pun aku rasa tak jadik masalah...

Kalau ikut pada maklumat pada attachment dekat atas, nama mamat ni Jason, dari Pulau Pinang dan boleh dihubungi dinombor 012 488 2577.

Tegur-tegur sikit cara baik dulu... bagitau kita ni dekat Malaysia, hidup bercampur-campur berbagai kaum dan agama. melayu ka, cina ka, india ka, apa bangsa pun semua makhluk tuhan. bukan tiba-tiba jatuh dari langit.

Klo nk meniaga buat la cara nak meniaga, jangan buat provokasi dan sentuh sentimen kaum..!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter