Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Wednesday, November 18, 2009

Hibrid

Naza World, sebuah anak syarikat kumpulan NAZA diberita kan akan mula mengedarkan model hibrid kenderaan pelbagai guna (MPV) pertama di negara ini, iaitu Toyota Estima Hibrid (Estima Hibrid) tidak lama lagi.

Pengurus Besarnya, Richard Tan dalam satu kenyataan media berkata, ia merupakan kenderaan hibrid pertama yang bakal dipasarkan oleh syarikat tersebut di negara ini.

Pencinta mesra alam boleh lah jeling2 kalau lalu di showroom NAZA.
Bagaimanapun, syarikat belum membuat sebarang pengumuman mengenai harga kenderaan tersebut sehingga majlis pelancaran kereta berkenaan yang dijangkakan pada minggu ini.

Estima Hibrid itu merupakan generasi hibrid terbaru yang dilengkapi dengan THS II, yang berperanan memberikan prestasi pemanduan MPV yang lebih baik dan dalam masa yang sama memulihara alam sekitar.

Ciri-ciri THS II ini disandarkan kepada konsep Hybrid Synergy Drive yang mana ia bertujuan meningkatkan kecekapan penggunaan bahan api, pengurangan penghasilan asap kenderaan, operasi kenderaan yang lebih senyap dan prestasi keseluruhan kenderaan yang lebih baik.

Goo Green...Peace No War

Sumber berita - Kosmo

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter