Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Sunday, November 9, 2008

Anak Sape La Niii...???

"Anak Menteri / bekas Menteri manalah agaknya mamat nie..... silalah teka (jika betul anda layak untuk jadi cam nie? sanggup ker...

A. Nik aziz
B. Rafidah Aziz
C. Aziz Shamsudin
D. Nazri Aziz




5 comments:

Nurzairi said...

wak joule kalau menang dpt hadiah aper nie.. tu mcm mirip anak nazri aziz jer..wow, tgn dia mcm pegang beer jer.. em..anak pemimpin islam hadhari sekarang....

joule said...

mungkin...sye x leh mengia kn nnti kne ISA mampossss....huhuhu...sndiri mau igt lah...

Dida... said...

Salam,

Gmbar mcm ni pun leh letak dkt blog ke? censored la.. malu nak tengok anak muda melayu kita mcm ni.. Apa nak jd dgn dunia sekarang..

joule said...

islam hadhari kan...mcm ni pn klo yg buat tu ank pembesar menteri x pe...sume bleh...
malu..ye mmg malu nk tgk..tpi jika tiada pendedahan begini pemegang prinsip dn dasar akn sentiasa bercakap mereka adalah lebih beretika dn lbih berdisiplin dri org lain terutama dipihak PR...
lawan ttp lawan...

Anonymous said...

masyaallah, ape ni, takut aku... kita akan dipertanggungjawabkan di hadapan ALLAH SWT kalau kita memilih pemimpin begini.
camna nak memimpim ni ...

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter