Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, November 18, 2008

Dato Noh Gadut...Sekadar Info...

Pada petang Khamis 13 November 2008, Sultan Johor secara mengejut telah melantik Dato Tahrir bin Dato Kiyai Hj. Shamsudin (sebelum ini Timbalan Mufti) sebagai Mufti Johor menggantikan Dato Noh Gadut.

Perkara ini amat mengejutkan kerana waktu perlantikan dibuat oleh Sultan Johor, Dato Noh berada di Indonesia atas urusan kerajaan. Ini merupakan kejatuhan mengejut Dato Noh Gadut yang dikenali di seluruh negara.

Sampai sekarang berita ini tidak dihebahkan oleh mana-mana pihak. Hakikatnya Sultan sudah melantik mufti baru pada petang Khamis lalu. Dato Noh Gadut yang baru pulang dari Indonesia sudah mula mengosongkan biliknya pada Isnin 17 Nov 2008.

(Sekiranya tuan ragu-ragu dengan berita ini, sila telefon ke Pejabat Mufti Johor 07-2282900 atau 07-2282901)

1 comment:

Anonymous said...

Aku baru call kawan aku di Jbtn Agama Johor, dan dia tidak menafikan kebenaran cerita ini..dan banyak version mengenai cerita ini.
Jo kek

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter