Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Saturday, February 21, 2009

Pelik Tapi Benar

" Negeri Selangor negeri kerajaan pakatan rakyat. Tan Sri Khalid menteri besar bakal diheret ke mahkamah dalam waktu yang terdekat. Kisah lembu 46 ekor dan selenggara kereta milik TS Khalid sebagai kereta rasminya. Junta tentera umno dengan akan mengunakan undang-undang untuk menjatuhkan TS Khalid dan kerajaan Pakatan rakyat Negeri Selangor.

Dan siapa pula lelaki yang bernama Hilmi Malek. Semua akhbar arus perdana menamakan Hilmi Malik kekasih Yb Eli. Dan kenyataan ketua polis Kuala Lumpur Datuk Muhammmad Sabtu Osman lelaki yang berukur 30-an bernama Hilmi Malek teman Elizabeth yang terlibat dengan gambar bogelnya.

Yang anihnya cukup pantas PDRM dan SPRM menjalankan penyiasatan tentang dua kes yang masih samar-samar. Kenapa SPRM begitu cepat menyiatkan kertas siasatan TS Khalid menteri besar Selangor?.

Kedua kes gambar bogel Elizabeth yang didedahkan oleh lelaki yang bernama Hilmi Malek, betulke Hilmi Malek kekasih Eli?...Jika betul tak salah. Mungkin gambar yang diambil untuk membuktikan kisah cinta mereka berdua cukup padu.

Lagi ganjil Hilmi Malek tidak muncul. Hanya pehak PDRM mehibahkan gambar dan nama lelaki yabg bernama Hilmi Malek dikalayak umum. Mungkin ada pakatan dengan Umno dan Hilmi Malek?....Kita tidak tahu apa yang sebenar belaku diantara Hilmi Malek dengan Elizabeth dan Umno. Namun susur galur perjalanan macam diatur dengan egitu rapi oleh pemimpin umno negeri dan pusat untuk meruntuhkan kerajaan pakatan rakyat.

Dari pengamatan dan perjalanan politik Malaysia yang dipimpin oleh Datuk Najib Razak seperti terarah kepada satu jenayah politik yang cukup brutal dan satu bentuk kezaliman yang lebih hebat lagi.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter