Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Friday, September 19, 2008

Klimax yang makin Hampir

DSAI telah beberapa kali menegaskan, jika Paklah tidak percaya sila usulkan sidang tergempar parlimen. Jika Paklah berani berbuat demikian, maka keberanian itu akan dikenang selamanya kerana DSAI telah mempertaruhkan segala kredibilitinya pada sidang tersebut.

Sekiranya Anwar gagal pada sidang parlimen tergempar panggilanya sendiri, sudah pasti ini juga akan dikenang oleh kawan dan lawan, akan diingati sampai bila-bila. Anwar bukan saja mempertaruhkan kredibilitinya malah mempertaruhkan karier politiknya.

Oleh demikian, Paklah seharusnya berani menerima cabaran terakhir ini. Karier politik Anwar berada di hujung tanduk bersama sidang parlimen yang diusulkan.

Mengikut kata-kata Paklah sendiri kononnya kerajaan BN kian kukuh, sepatutnya sebagai sebuah kerajaan yang KUKUH, adalah tiada masalah untuk menerima cabaran lawan arakian lawan itu juga telah acap kali dituduh menipu rakyat. Di manakah asas Paklah dalam membuktikan sejauh mana kukuhnya kerajaan sedia ada JIKA tidak berani berdepan dengan klimax politik tempatan.

3 comments:

Anonymous said...

lagi lagi Anwar, lagi lagi Anwar. Kau ni tidor ke apa ha? Bangun la bangang. Anwar tu menipu aje.

kifli said...

Sedara tu yg bangang,bengong plak tu...ini ada lah statement sb Pak lah refuse nk buat sidang tergempar parlimen,,ni msti UMNO totok yg komen sb tu x reti fakta...

Anonymous said...

Petikan dialog tentang parti Anwar. Sedar la bang oiii.....
"the problem with DAP and PKR is they had no experience in administration/ruling a state.. during election, they gave so many unrealistic promises, like giving each family RM6000, free water, etc.. look at PAS in Kedah & Kelantan, almost no issue..(as compared to Selangor and Penang) because PAS had experiences in ruling states and even at federal level, they know what they can offer to the rakyat and what they can’t"....Jadi focusla. jangan la disokong Anwar tu. Sokong la PAS. Bangun dari tidor kau tu.

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter