Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Friday, September 19, 2008

SAPP keluar BN

Sapp kini anggota Bebas di Parlimen - Timbalan Speaker

Parti Maju Sabah (Sapp) akan berperanan sebagai parti 'Bebas' di Parlimen selepas ia mengumumkan keluar Barisan Nasional (BN).

Timbalan Speaker Dewan Rakyat, Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar berkata, Parlimen sebagai ‘orang tengah’ tidak ada masalah sekiranya parti itu mahu keluar dari BN.

“Kita tidak ada masalah dengan itu (keluar dari BN).

"Cuma selepas kita terima surat rasmi yang beritahu mereka (Sapp) keluar BN, kita harus buat aturan semula tempat duduk wakil dari Sapp di Parlimen,” katanya ketika dihubungi mStar Online, hari ini.

Wan Junaidi berkata, ketika ini kedudukan dua wakil Sapp di Dewan Rakyat iaitu Datuk Chua Soon Booi (Tawau) dan Eric Enchin Majimbun (Sepanggar) adalah di kalangan Ahli Parlimen yang senior.

“Justeru, selepas ini, kita akan letakkan mereka di tempat duduk Bebas, berkemungkinan di belakang Ahli Parlimen Bebas, Datuk Ibrahim Ali (Pasir Mas) kerana mereka bukan BN dan mereka juga tidak menyertai Pakatan Rakyat,” katanya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter