Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, April 7, 2009

Gambar Sekitar Pusat Pengundian 2 Simpang - malaysiakini

Opocot mak kau..! eh latah-latah, eh latah-latah, eh latah-latah..!

Abdul Wahid Endut pun mai jugak no... geng gganu nih... tak bowok kepok ko..?

Warf..! Warf..! Warf..! Awooooooooo...!!! amboi mak non... dah tua bangka tak sedaq diri lagi no...

Tu... yang kopiah hitam belah kanan tu geng aku dari Kemaman... nama dia Man... sesape kenal dia, mintak dia belanje kopi "o" dekat Kedai Kopi Hai Peng. hehehe...

Aksi pungkoq dari Puteri Pink Pungkoq UMNO... syabas..!

YB Sam... ramai tak kenai dia... selamba je depa ni panggey dia apek... nasib baik aku sempat habaq dekat geng-geng Gganu dia ni ADUN... kalau tak, sampai sudah depa dok panggey dia apek... Caya La Apek..! ops YB..! hihihi...

Korang ingat apek (yang ni kompom bukan YB) ngan nyonya tu suka-suka ke angkat tangan buat best macam tu? tengok betoi-betoi gambar ni... nampak tak duit tu..? UMNO-RM, UMNO- Rasuah... hapuskan UMNO, hapuskan politik wang, hapuskan rasuah..!

Polis tu cakap "mai, mai cepat pi pangkah PAS..!"

Pergh... geng... orang india pun sokong PAS, awat ada lagi melayu-melayu tak mau sokong PAS? ooo... pasai PAS tak dak rasuah kot... erm...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter