Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Monday, April 6, 2009

Mahathir: Saya boleh jadi penasihat kerajaan Najib

Belum pun Najib Razak membuat tawaran, mantan Perdana Menteri Mahathir Mohamad sudah menyatakan kesediaan untuk menjadi penasihat kerajaan.

“(Penasihat) secara tidak rasmi ok. Saya hanya mahu memberi mereka manfaat daripada pengalaman saya menguruskan kerajaan,” Mahathir dipetik sebagai berkata di Bukit Gantang.

Kenyataan itu sekali lagi menyerlahkan persepsi bahawa Mahathir sedang cuba mempengaruhi rentak pentadbiran Najib.

Dua hari lalu, Mahathir bersama anak dan isteri beliau ke rumah Najib untuk menyerahkan borang menanggotai semula UMNO.

Ketika berkempen di Bukit Gantang hari ini, Mahathir juga bingkas melupakan kritikannya terhadap UMNO bersabit isu rampasan kuasa di Perak.

Begitu juga dengan kecamannya terhadap parti itu kerana sanggup bersekongkol dengan dua bekas ADUN PKR yang di dakwa di mahkamah atas tuduhan rasuah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter