Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Friday, December 12, 2008

Cuti Tahunan

Cuti tahunan bagi kakitangan perkhidmatan awam - lebih sejuta orang - akan dipotong lima hari mulai 1 Januari ini - keputusan yang menyebabkabn Cuepacs kecewa dan terkilan.

Bagaimanapun peraturan baru itu tidak diguna pakai ke atas polis, tentera, penguat kuasa maritim dan pegawai pelajaran.

Pada masa ini, kakitangan awam menikmati kelayakan cuti tahun sebanyak 30 hari.

Dengan keputusan baru itu, kakitangan dalam Gred 1 hingga 20 akan hanya menikmati 20 hari, Gred 21-30 (25 hari), Gred 31-54 (25 hari) dan Gred Pengurusan Tertinggi (25 hari).

Kemudahan itu meliputi tempoh perkhidmatan 10 tahun dan ke bawah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter