Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Thursday, December 11, 2008

International hill


-kerana tidak sedar diri (atau kerana terlalu kaya), diberitakan ada laporan polis tentang kehilangan sebuah jam tangan.
-kerana tidak sedar diri (atau kerana terlalu kaya), orang-orang kaya ini mahu tuntut ganti rugi dari kerajaan.
-kerana tidak sedar diri (atau terlalu kaya), ada makanan sumbangan dibuang dan dihidu sekawan babi.
-kerana tidak sedar diri (atau kerana terlalu kaya), mereka lupa tentang nikmat tuhan bagaimana sebuah surau masih kukuh berdiri ditapaknya sedangkan di sekelilingnya, banglo bernilai jutaan ringgit ranap dihakis dan ditelan bumi.

*dalam visual berita tv3, seorang penduduk/mangsa menyeranah petugas sukarela, pihak berkuasa, anggota penyelamat dan pasukan keselamatan (kerana tidak urus-angkat-angkut barang miliknya) antara mangsa seranahnya ialah anggota rela, petugas mpaj dan anggota tentera, katanya, petugas ini berkumpul beramai-ramai hanya untuk menghabiskan makanan sumbangan. lihat bertapa anggota penyelamat/pasukan keselamatan dihina dan betapa tidak bergunanya menolong orang kaya tersepit!

Pyanhabib...

Ape brader tu ingat anggota penyelamat/pasukan keselamatan tu babu dia pe ker....???..senang2 nk sumpah seranah....ni la kalau hidup tak pernah rasa susah....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter