Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Monday, December 8, 2008

Putik Kapas

Tolong jangan tunjukkan simpati anda dengan orang yang menjual Putik Kapas (cotton buds) di tepi jalan atau di lampu isyarat.

Ini kerana Putik Kapas itu terbuat dari kapas yang telah digunakan dihospital.

Mereka membersihkan semua yang kotoran, darah, dan lainnya dengan mencucinya kemudian di bleach dengan bahan pemutih kemudian dibuatlah Putik Kapas.

Jadi, jika anda tidak ingin menjadi orang pertama yang menderita Herpes Zoster Octicus (infeksi virus telinga bahagian dalam, tengah, dan luar) maka JANGAN BELI COTTON BUDS DI TEPI JALAN.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter