Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, March 24, 2009

Perisian Kaspersky AntiVirus Terbagus

Topik kali nie sy ingin berkongsi maklumat tentang perisian antivirus diantara yang terbagus yang pernah sy gunakan…Perisian Kaspersky Antivirus nie yang dibangunkan oleh Kaspersky Lab yang berpangkalan di Moscow & Russia…Yang menariknya tentang perisian antivirus nie, ia amat berkesan kerana dia scan komputer kita sedalam2nya….Semua virus boleh dikesan… Anda boleh lihat gambarajah dibawah….Perbandingan diantara antivirus lain..

sumber - www.kaspersky.com

Sy pernah scan virus thumbdrive kawan sy, guna perisian antivirus lain…hasilnya “No Virus Found”..Tapi bila sy buat scan sekali lagi guna Antivirus Kaspersky, nilah hasilnya.

Image Hosted by ImageCows Images

Anda yang hendak mencuba perisian antivirus Kaspersky nie, anda boleh cuba online scanner di http://www.kaspersky.com/virusscanner…

Setiap antivirus yang dicipta ada kelebihan, ada kelemahannya tersendiri….Kita sebagai pengguna mesti inginkan yang paling terbaik untuk protect komputer kita dari ancaman virus…

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter