Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Tuesday, March 24, 2009

Scenario biasa Setiap Kali Menjelang Pilihanraya

Di copy & cilok dri blog Perisik Rakyat.


DUN Kuala Sepetang di Kampung Matang Gelugor yang dilancarkan oleh Dato' Fauzi.
Masuk je ke jalan kecik menuju ke Kampung Matang Gelugor...

Awas..! kerja-kerja mee segera sedang dijalankan. kesabaran anda amat dihargai... baguih... aku ingat kalau dalam setahun ada 8 kali pilihanraya dekat tempat yang sama, mau naik 5-6 kaki jalaan kampung tu. nak masuk rumah orang kampung kena pakai gear rendah, nak keluar pulak macam test JPJ laluan berbukit.

Bab turap jalan kampung ni aku puji sebab memudahkan perjalanan. tapi tetap ada tapi... tapi kenapa nak turap jalan bertar yang dah sedia elok? tapi kenapa lepas di tar, jalan tu rasanya main teruk... korang tau tak macam mana kerja dengan kaki? gitulah dianya... macam turap jalan pakai kaki... berbukit bukau, makin tak rata jalan tu... betul-betul mee segera... ikut sukaa hangpa lah...

Sampai dekat lokasi program... ada bbudak-budak muda tengah buat ni...

Replika wau berlambang PAS... tak sampai lima belas minit aku sampai... snap gambar budak-budak ni buat kerja...

Dah terpacak... laju sungguh... ni kira projek mee segera dari Pakatan Rakyat. tapi pakai duit sendiri... tak payah kontrektor. hahaha...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter