Modal sekali tapi $$$$....masyukkk.

Peluang baik dan mampu milik....

Thursday, March 26, 2009

Sekadar Info...

Senarai lengkap barisan pemimpin Majlis Tertinggi (MT) Umno bagi sesi 2008-2011 yang diumumkan malam ini.

Presiden
Datuk Seri Najib Razak (menang tanpa bertanding)

Timbalan presiden
Tan Sri Muhyiddin Yassin

Naib presiden
Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi
Datuk Seri Hishammuddin Hussein
Datuk Seri Mohd Shafie Apdal

Anggota-anggota
Datuk Ahmad Husni Mohd Hanadzlah
Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad
Datuk Dr Awang Adek Hussin
Datuk Seri Idris Jusoh
Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim

Datuk Tajuddin Abdul Rahman
Datuk SP Lajim Ukin
Datuk Idris Haron
Dr Mohd Puad Zarkashi
Datuk Zulhasnan Rafique

Datuk Ahmad Shabery Cheek
Datuk Noh Omar
Datuk Mustapa Mohamed
Datuk Bung Moktar Radin
Datuk Seri Panglima Musa Aman

Datuk Saifuddin Abdullah
Datuk Hamzah Zainuddin
Datuk Ir Mohd Zin Mohamed
Datuk Azian Osman
Datuk Shaziman Abu Mansor

Datuk Sri Dr Jamaluddin Jarjis
Senator Datuk Dr Norraesah Mohamad
Datuk Zainal Abidin Osman
Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob
Datuk Seri Mahdzir Khalid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

JMD dlm kenangan...sebelum berhijrah ke Arab Saudi....tapi kini kau telah tiada.Al Fatehah.

Family Day 2009-Part 1

Family Day 2009-Part 2

Wedding 10052009

Aksi Figo Jr. & Kenit

Retro Yang Penuh Dengan Cerita

My Family Album

LIFE GOES ON.....

Cerita Dalam Gambar


Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Tempat Jatuh Lagi Di kenang

Aku & CCR dulu2

Aku & CCR dulu2

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Penuh nostalgia...konvoi dri Klang ke JB....mane agaknye kawan2 aku ni yek ??.Aku yg no.3 dri kiri.

Currency Converter